Darujte Hemisfére 2% z dane!

Vaše príspevky použijeme na rozvoj vzdelávania v oblasti tvorby digitálnych hier na Slovensku:

rozšírime naše vzdelávanie do ďalších regiónov
poskytneme štipendiá deťom zo znevýhodneného prostredia
podporíme tvorbu herných projektov absolventov našej letnej školy Summer Game Dev

Ďakujeme.

Ako sa tvoria levely do Assassin’s Creed? | Čo robí Robo Kázmér, level dizajnér? | Podcast

Ak vás alebo vaše decká od malička bavilo skladať Lego, bunkre z epied alebo kreslit labyrinty, tak možno sa v nich skrýva práve nádejný level dizajnér, téma dnešnej Videohernej Výchovy!

No a kedže je tento podcast prísne profesionálny, porozprávať o svojej práci nám prišla naša komunitná celebrita, Robo Kázmér ktorý ma na rováši jedny z najpopulárnejších videohier vôbec ako Assassin’s Creed: Valhalla alebo pripravovaný Dune: Awakening.

Ako sa k remeslu leveldizajnovania dostal, čo sa musel naučiť a ako vyzerali jeho začiatky v pozícii herného testera? Čo treba ovládať a vedieť ak chce človek pracovať v Ubisofte a prečo je veľmi dôležité budovať svoje portfólio?

Tém sme prebrali za dve kopy avšak minimálne ďaľšie tri by boli bývali tiež prebraté, nebyť podcastovej hodinky. Ak vás zaujíma pozícia level dizajnéra a radi by ste sa vy alebo vaše deti vybrali touto kariérnou cestou, tento podcast je pre vás doslova World 1-1!

Robovu prácu nájdete vo svojich počítačoch alebo aj na:
https://robert-kazmer.com/
https://twitter.com/Robo_Kazmer

Videoherné vychovávanie nájdete aj na

Tento podcast vzniká aj za podpory fondu SK NIC. Ďakujeme!