Darujte Hemisfére 2% z dane!

Vaše príspevky použijeme na rozvoj vzdelávania v oblasti tvorby digitálnych hier na Slovensku:

rozšírime naše vzdelávanie do ďalších regiónov
poskytneme štipendiá deťom zo znevýhodneného prostredia
podporíme tvorbu herných projektov absolventov našej letnej školy Summer Game Dev

Ďakujeme.

Treba zakázať mobily na školách? | Juraj Hipš, pedagóg a vzdelávací aktivista | Podcast

Pripravili sme si pre vás 📢SÚŤAŽ a do štúdia nám zavítal človek ktorého nie je treba ani veľmi predstavovať. Juraj Hipš je síce neúspešný politik no o to úspešnejší pedagóg a vzdelávací aktivista. Takmer 20 rokov viedol Centrum environmentálnej a etickej výchovy Živica kde založil viaceré vzdelávacie programy ako napríklad Komenského alebo Sokratov Inštitút a momentálne riadi nový projekt modelovej inovatívnej školy vo Zvolene.

S Jurajom sa dá rozprávať dlhé hodiny a tak sme opäť rozdelili našu debatu na dve časti. V prvej sme sa povenovali trošku videohrám, digitálnej gramotnosti ale aj zákazom telefónov počas vyučovania. Tiež v nej nájdete SÚŤAŽ (viac informácií vo videu alebo nižšie).

A tak sme v trojici hráčik, detský psychológ a skúsený pedagóg hľadali odpovede na otázky:

💎 Ako súvisí čitateľská gramotnosť s používaním digitálnych technológií?
💎 Aké sú limity digitálnych technológií vo vzdelávaní a je ich použitie naozaj nekonečné?
💎 Aké pravidlá pri používaní telefónov môžu fungovať na školách a čo nefunguje?
💎 Ako získať pozornosť detí, ktoré majú v ruke telefóny?

Pozor! Počas tejto špeciálnej epizódy sme si pre vás pripravili aj 📢SÚŤAŽ! Stačí odpovedať na jednoduchú otázku: “Čo sa hrávate s deťmi u vás doma?”

Odpovede posielajte vo forme komentáru pod týmto youtube videopodcastom do 30.11. a my vyžrebujeme jednu alebo jedného z vás ktorý dostane od Hemsiféry poukážku v hodnote 50€ na akýkoľvek kurz z jej portfólia.

Takže smelo počúvajte, komentujte a vidíme sa v druhej časti s Jurajom Hipšom už 30.11.!

Videoherné vychovávanie nájdete aj na

Tento podcast vzniká aj za podpory fondu SK NIC. Ďakujeme!